Як перевірити статус виконання замовлення?
Статус замовлення відображається у власному кабінеті клієнта.
Увійти до особистого кабінету можна з головної сторінки сайту cecotec.ua, у правому верхньому кутку в полі «Логін» ввести електронну пошту, яку ви вказували під час реєстрації, та у полі "Пароль" – введіть ваш пароль.
А також ви завжди можете отримати необхідну інформацію за телефоном: 0 800 209 283 або 044 299 52 42, обов'язково вказуючи номер замовлення.
Чи потрібно реєструватися на сайті для оформлення покупки?
Реєстрація не є обов'язковою. Ви завжди можете оформити замовлення на сайті як гість. Але якщо ви плануєте робити покупки регулярно, ми рекомендуємо вам пройти реєстрацію - це заощадить ваш час при повторному оформленні замовлення, оскільки всі ваші дані зберігатимуться в Особистому кабінеті.
Чи можна повернути товар, який мені не сподобався?
Так звичайно можна. Для цього мають бути дотримані всі вимоги Закону України "Про захист прав споживача", а саме: на купленому вами товарі немає слідів експлуатації, збережено товарний вигляд та упаковка, чек про купівлю та з моменту придбання минуло менше 14 днів.
Чи є гарантія на товари у вашому магазині?
Товари нашого магазину включають гарантійні зобов'язання і комплектуються відповідними гарантійними талонами в тому випадку, якщо виробник комплектує свою продукцію такими талонами.
Що робити, якщо проблема із входом на сайт/забув пароль?
Якщо ви забули свій пароль – нічого страшного! Скористайтеся опцією "Забули пароль?", яка знаходиться в закладці входу. На зареєстровану адресу прийде e-mail з контрольним рядком для зміни пароля, що дасть змогу ввести новий пароль та перезапустити ваш обліковий запис.
Як відписатись від розсилки інформації?
Для того, щоб відмовитися від розсилок, вам необхідно зайти у ваш особистий кабінет, вибрати розділ "Мої розсилки" та зняти галочки з "Акції магазину" та "Новини магазину".
Чи дає якісь привілеї реєстрація на сайті?
Зареєстровані користувачі можуть:
1) бачити статистику та історію замовлень;
2) завдяки розсилці бути в курсі спеціальних пропозицій та нових надходжень у нашому магазині;
3) брати участь у акціях інтернет-магазину "Cecotec".
Як оформити замовлення?
Допустимо, ви вибрали товар і хочете його замовити. Як оформити замовлення? Все просто і швидко - процес триватиме не більше 1 хвилини.
1. Клацніть на кнопку «Купити».
2. Перевірте дані та перейдіть до оформлення за кнопкою «Оформити замовлення».
3. Заповніть контактні дані – ПІБ, телефон та email. Якщо ви раніше вже заповнювали ці дані, активуйте кнопку «Постійний покупець» та введіть лише email (або моб. номер) та пароль. Після введення даних натисніть кнопку «Продовжити».
4. Виберіть спосіб доставки: - самовивіз із шоуруму (м. Київ) - експрес-доставка кур’єром iPOST (м. Київ) - самовивіз із поштомата "Нова пошта" - самовивіз із відділення "Нова пошта" - кур'єром "Нова пошта"
5. Виберіть спосіб оплати: - карткою/готівкою при отриманні товару в магазині - банківською карткою на сайті - накладений платіж - оплата частинами - миттєва розстрочка - безготівкова оплата
6. Перевірте дані замовлення, введіть промокод, якщо ви перейшли по ньому, та клацніть на кнопку «Оформити замовлення».
Як можна змінити замовлення?
Якщо ви бажаєте внести зміни в замовлення або анулювати його, просимо вас у день створення замовлення звернутися до нас за телефоном:
0 800 209 283 або 044 299 52 42
Наш магазин працює пн-пт 9:00-20:00, сб, нд 10:00-19:00
Чи можливо під'їхати до вас у магазин і купити товар на місці, не оформляючи замовлення?
Будемо раді бачити вас за адресою: м. Київ, вул. Воздвиженська, 21-23.
Графік роботи шоу-руму - пн-пт 9:00-20:00; сб, нд 10:00-19:00.
Однак у зв'язку з тим, що асортимент товару дуже широкий, ми не можемо розмістити всі товари на вітринах.
Тому, щоб необхідний товар був у наявності, просимо попередньо оформити замовлення. Ви можете його оформити через сайт або зателефонувавши нам за телефонами: 0 800 209 283 або 044 299 52 42
Що робити, якщо товар мені не привезли чи він виявився пошкодженим?
Перед відправкою товар перевіряється та страхується на повну вартість.
При отриманні замовлення ви зможете перевірити його на наявність пошкоджень. У разі виявлення пошкоджень на поштовому відділенні або при кур’єрі - відмовтесь від посилки та зателефонуйте нам для заміни/ повернення коштів.
Якщо ви виявили пошкодження на замовленому товарі вже після отримання товару – зателефонуйте нам за номером: 0 800 209 283 або 044 299 52 42 і ми постараємося вам допомогти.