Відповідно до «Закону про захист прав споживача», будь-який товар може бути повернутий у строк до 14 днів з моменту покупки, не рахуючи дня покупки.
Будь ласка, переконайтесь що товар підлягає поверненню. Мають бути дотримані наступні умови:
На виробі немає слідів експлуатації;
Упакування товару ціле;
Комплектація до товару ціла та у повному розмірі;
Усі заводські пломби, ярлики та наклейки на товарі у незмінному вигляді.
У разі несправності товару, придбаного до 14 днів, будь ласка, зверніться до сервісного відділу для перевірки товару на вказаний дефект. Ми зробимо заміну або повернення коштів у разі підтвердження несправності з вини виробника.
Що потрібне для оформлення повернення?
Номер телефону, на який було оформлено замовлення.
Гарантійний талон магазину або чек* - за відсутності доступу до телефону.
Дані користувача банківської картки у разі оплати товару безготівковим способом.
Документ, що підтверджує особу (паспорт, права водія, студентський квиток, пенсійне посвідчення);
Як відправити пристрій?
Для створення заявки на обмін/ повернення зверніться за телефоном 0 800 209 145 або у будь-якому месенджері.
Після формування заявки вам нададуть адресу для відправки службою доставки “Нова Пошта”. Також можна звернутись у шоурум за адресою: м. Київ, вул. Воздвиженська, 21-23.
Якщо у вас є питання щодо повернення товару, пишіть нам!