Укр
Рус

Зв'язатися

Гарантія та сервіс

Перевірка гарантії
Серійний номер введено неправильно
Серійний номер можна знайти на задній кришці або на упаковці виробу. Це комбінація цифр із позначкою S/N або Serial або IMEI.
Умови гарантійного обслуговування
Наш сервісний центр обслуговує всі товари інтернет магазину під час та після гарантійного періоду, крім тих, які можуть обслуговувати лише офіційні сервісні центри виробників.
Якщо у вас виникли труднощі з налаштуваннями, роботою пристрою або несправністю, будь ласка, зверніться до сервісного центру або гарячої лінії інтернет-магазину для створення заявки на сервісне обслуговування.
Що потрібне для оформлення звернення?
  1. Номер телефону, на який було оформлено замовлення;
  2. Гарантійний талон магазину або чек* - за відсутності доступу до телефону;
  3. Документ, що підтверджує особу (паспорт, права водія, студентський квиток, пенсійне посвідчення).
Перед надсиланням пристрою перевірте виконання умов гарантійного обслуговування:
  1. Збережіть повну комплектацію продукту (програмне забезпечення, кабелі, шлейфи). У разі ремонту ми попросимо вас надіслати нам повний комплект. Для деяких товарів потрібна оригінальна упаковка. Ми повідомимо про це під час консультації;
  2. Подбайте, щоб пристрій не мав зовнішніх змін, які можуть перешкодити тестуванню та ремонту (плівки, зовнішні корпуси тощо). Пристрій має бути чистим. *Якщо ви не встигли почистити техніку, ви можете замовити у нас послугу чищення;
  3. Переконайтеся, що ви зберегли та зробили резервну копію особистих даних та облікових записів. При проведенні ремонту можлива їхня втрата.
Ми не зможемо прийняти товар за гарантією, якщо:
  1. На пристрої видно механічні або електричні пошкодження, що виникли внаслідок неправильної експлуатації, транспортування або самостійного ремонту виробу;
  2. Порушено гарантійні пломби (фірмові наклейки із серійним номером або датою) зовні або всередині корпусу пристрою;
  3. Видно сліди життєдіяльності комах (тарганів, мурах тощо). Якщо виробник не передбачив захист пристрою від комах, якісь сліди їхньої життєдіяльності розцінюються як порушення умов експлуатації;
  4. Помітні сліди стороннього втручання або ремонту несертифікованим сервісним центром.
Гарантія не поширюється на:
  1. Витратні матеріали (ремішки, щітки, насадки, амбушури тощо).
  2. Сумісність, налаштування систем та встановлення драйверів для роботи цього виробу в поєднанні з виробами та програмними продуктами третіх сторін (навіть у разі їх заявленої підтримки).